Головна » 2018 » Грудень » 5 » Про Концепцію «Нової української школи» як перехід від школи знань до школи компетентностей
15:45
Про Концепцію «Нової української школи» як перехід від школи знань до школи компетентностей

Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання якої — підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в Майбутньому і професійних ситуаціях.


Міністр освіти Л. Гриневич:
«Починаємо реформу, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України.  Ми прагнемо побудувати суспільство освіченого загалу»
«Наше завдання –  кожній  дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх  України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта»


12 листопада 2018 року у школі відбулось чергове засідання педагогічної ради. Тема педради ««Про  Концепцію «Нової української школи» як перехід від школи знань до школи компетентностей».

У своїй доповіді заступник директора школи з навчально-виховної роботи Ломоносoва О.В. обґрунтувала , що ключові компетентності становлять основний набір найзагальніших понять, які мають бути деталізованими в комплекс знань, умінь, навичок, цінностей та відносин за навчальними галузями та життєвими сферами. оскільки компетентності є невід’ємною складовою особистості. Компетентнісний підхід в освіті пов'язаний з особистісно орієнтованим і діяльнісним підходами до навчання, оскільки стосується особистості учня і може бути реалізований і перевірений тільки в процесі виконання конкретним учнем певного комплексу дій. Він потребує трансформації змісту освіти, перетворення його з моделі, яка існує об'єктивно, для «всіх» учнів, у суб'єктивні надбання окремого учня, які можна оцінити.

Трансформація змісту освіти, насамперед, визначається принципово іншим підходом до його відбору і структурування. Вони мають бути підпорядковані кінцевому результату освітнього процесу, а саме набуттю учнем  компетентностей.

Учителі Висторонська С.В., Гнідак А.В., Сергієнко І.С., Деменьєва О.І., Клопенко-Свйонтик А.В.,Панькіна Н.І. прекрасно продемонстрували матеріали роботи на уроках з використанням компетентністного підходу,  виявили ряд проблем  та  шляхи подоланння труднощів.


Категорія: Методичні заходи | Переглядів: 43 | Додав: teacher | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Шаблоны для сайтов.
Шаблон.