Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 66 67 68

Першокласник сьогодення і першокласник в минулому – різні поняття. В наш час від дитини в першому класі вимагають більше, ніж це було раніше. Тому, щоб адаптація до школи проходила нормально і у дитини не зникло бажання вчитися, малюк повинен бути ГОТОВИЙ ДО ШКОЛИ.

Існує ряд показників, за якими ми можемо визначити чи готова дитина до школи. Тут зібрані всі основні критерії, за якими психологи здійснюють відбір.

Отже, було б добре якби дитина змогла б:

1. Назвати себе (П. І. Б.), маму, тата, бабусю, дідуся (орієнтація у внутрішньосімейних зв’язках)

2. Знати пори року, кількість і назви місяців у році, днів у тижні. Знати які зараз рік, тиждень, день. Вміти відповісти на питання типу «Коли птахи відлітають на південь», «Коли холодно і іде сніг», «в який день люди не ходять на роботу», «В яку пору року листя жовтіє» …

3. Розказати назви всіх оточуючих її предметів: меблі, посуд, одяг, побутові та електроприлади, рослин, тварин, явищ природи, назви улюблених мультфільмів, казок, книжок, імена улюблених героїв.

4. Вміти прочитати (можна по складам) невеликий, простий текст з декількох речень.

5. Бути в змозі написати або скопіювати просту фразу, наприклад, «він їв суп»

6. Прямий і зворотний відлік в межах 20.

7. Вміти складати і віднімати числа в межах 10.

8. Володіти навичками узагальнення (в картинках вибрати що об’єднує …), виключення з ряду.

10. Знаходити схожість і відмінності між предметами.

11. Вміти скласти розповідь за картинкою або за серією картинок.

12. Знати основні геометричні фігури – коло, овал, прямокутник, трикутник, квадрат, вміти їх намалювати.

13. Запам’ятати 5-7 слів з 10 чітко названих.

14. Вміти розповісти напам’ять невеликий вірш

15. Вміти відповісти на питання: що буває раніше – обід чи вечеря, хто більший – корова або коза, у корови дитинча теля, а у коня …

16. Знати 10-12 основних кольорів.

17. Вміти намалювати фігуру людини з усіма основними частинами тіла.

18. Слухати казку і переказати ключові події.

19. Утримувати увагу на заданому виді діяльності 10 хв.

20. Розуміти що таке школа, чим там займаються і навіщо туди ходять.

21. Вміти визначати напрямок: вперед, назад, направо, наліво, вгору, вниз.

22. Уважно слухати і виконувати завдання, які пропонуються в усній формі;

23. Може самостійно виконувати необхідне завдання за зразком, який сприймається зором.

Фізіологічні показники:

1. Зміна не менше 5 молочних зубів на корінні.

2. Дістає рукою через верхівку до верхньої частини протилежного вуха (Філліпінський тест).

3. Якщо дитина стоїть боком проявляється прогин хребта в попереку.

4. Яскраво проявляються суглоби на пальцях і колінах.

5. Вміє кидати і ловити м’яч.

6. Вміє зав’язувати шнурки, застібати ґудзики, блискавки – це ознака розвитку дрібної моторики.

7. При рукостисканні – її великий палець вгорі.

8. Скачок в зрості.

9. Може повторити прості пальчикові ігри (наприклад, по столу переминати пальцями, зробити пальцями «перемога» і т. д.).

Категорія: Батькам | Переглядів: 280 | Додав: teacher | Дата: 2018-02-11

     Географічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка є провідним в Україні навчально-методичним і науковим центром. 9 лютого старшокласники нашої школи взяли участь у зустрічі з представниками географічного факультету університету. До майбутніх абітурієнтів звернулися заступник декана з наукової роботи і між народного співробітництва, професор, доктор географічних наук С.П.Запотоцький та Л.М.Даценко, завідувач кафедри геодезії та картографії, доктор географічних наук, професор. Також презентували майбутнім абітурієнтам Всеукраїнську учнівську олімпіаду з географії, яку проводить Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

... Читати далі »

Категорія: Профорієнтація | Переглядів: 201 | Додав: teacher | Дата: 2018-02-09

6 лютого 2018 року в актовій залі школи було проведено батьківські збори з присутністю бaтьків , учнів 11-х класів та адміністрації школи на тему «ЗНО -2018» ... Читати далі »

Категорія: ЗНО | Переглядів: 281 | Додав: teacher | Дата: 2018-02-08

5, 6 лютого 2018 року в БЗШ №7 відбулися уроки пам’яті, присвячені річниці раптової смерті генерал-полковника Геннадія Воробйова, ім’я якого присвоєно нашому закладу з 1 вересня 2017 року.
На зустріч із учнями 8-А та 9-Б класів прийшов батько героя – Воробйов Петро Миколайович, полковник у відставці. Він поділився спогадами про сина, розповів про роки навчання в стінах нашої школи та у Військових академіях, які закінчив Геннадій з відзнаками. Звернув увагу слухачів на життєві цінності та вподобання офіцера. Діти із захопленням слухали розповідь про людину, що стала для всіх героєм, взірцем для наслідування.
Учні запалили свічку пам’яті та вшанували хвилиною мовчання генерал-полковника Геннадія Воробйова, адже ми живі, допоки житиме пам'ять про наших героїв.

Герої не вмирають і не вмруть,
Героїв пам’ятатимуть віками.
Їм славу віддають
Й ми голову схиляєм перед вами.

Слава Україні! Героям слава!


Категорія: Патріотичне виховання | Переглядів: 196 | Додав: teacher | Дата: 2018-02-07

1-5 6-10 ... 326-330 331-335 336-339
Шаблоны для сайтов.
Шаблон.