Фундамент, на якому стоїть школа, і відбувається все, що робиться в школі, - це різносторонні знання, багате розумове життя, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного вчителя.
В.О.Сухомлинський
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ШКОЛА | ||
Створення умов для формування ключових компетентностей особистості, здатної реалізувати свій потенціал у суспільстві та підвищення професійної майстерності педагогів як важливої складової розвитку сучасної школи (Форма узагальнення – педагогічна рада) |
||
Завдання методичної роботи:
- поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом створення профільних класів, організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;
- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;
- створення наукового товариства учнів, залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;
- створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
- забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів;
- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;
- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях;
- створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.